Werken met Caroline

Goed – beter – best
Deze volgorde willen we aanhouden als het gaat om de prestaties van onze winkel!
En dat kan van veel factoren afhangen: de inrichting van je winkel, je marketing, de productpresentatie, de communicatie in je winkel, het inzetten van de juiste producten, …
Belangrijk is om deze SAMEN en in de JUISTE VOLGORDE in te zetten voor een maximaal resultaat.
Werk je al aan deze punten? Samen zorgen we dat er ook daadwerkelijk resultaat uit komt.

De 6 pijlers voor maximaal resultaat

De 6 pijlers voor maximaal resultaat

De consument gaat niet zomaar ergens iets kopen. Hij volgt (onbewust) een bepaald stappenplan om uiteindelijk te komen tot die aankoop. Als je weet welke fases jouw klanten doorlopen, dan kan je daar op inspelen en je omzet verhogen.

Lees meer
In 8 stappen van passie naar resultaat

In 8 stappen van passie naar resultaat

Je bent bakker, slager, kaasmeester, vishandelaar, … ; je bent een vakman of -vrouw in de voedingssector. Je hebt een enorme passie voor je product en je bent er ongelofelijk goed in (ook al vind je dat van jezelf niet echt bijzonder). Je doet niets liever dan werken met je product en er klanten mee blij maken. MAAR … hoe kom je aan die klanten? Hoe kom je aan meer klanten? Hoe zorgt je dat die klanten meer kopen? En hoe zorg je dat ze vaker terugkomen? Kortom; hoe zorgt je er voor dat je omzet naar omhoog gaat? Want je wil met dit prachtige product toch ook goed verdienen? Dat is precies wat je leert in dit programma.

Lees meer
Nieuwe winkel als omzetkanon

Nieuwe winkel als omzetkanon

Een nieuwe winkel kan een enorme boost in de omzet geven. Een nieuwe winkel kost ook bakken vol geld. Dan wil je dat dit meteen goed zit. Want er is geen weg terug! Laten we dit dan doordacht aanpakken. Goed bekijken wat je op vandaag nodig hebt en waar je in de toekomst naartoe wil. In dit programma gaan we stap voor stap door dit proces.

Lees meer

Schrijf je in voor de inspiratiemail!

{{ newsletter_message }}

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x